NonóÉletmód téli - tavaszi átalakulás - 6. fogyókúraverseny 2013

Együtt könnyebb!:) 
Ezt mi a NonóÉletmód csoport tagjai már megtanultuk...




Ha még nem érted el az ideális vagy álomsúlyodat, még van időd nyárig… most vágj bele a diétába! Én mindent megteszek (főleg lelkileg), hogy támogassalak végig a 4 hónap folyamán, a többi rajtad áll. De én tudom, hogy képes vagy rá, csak bíznod kell önmagadban és tenni érte! 

A verseny részletei: 

1, Verseny időtartalma 
 Az időtartam: 4 hónap! 
január 6-tól - április 28-ig tart. 

 Jelentkezés: január 4-5.!
Jelentkezni ezután is lehet a versenyre, bővebben lentebb!

 Első súlyadat küldés: január 20., vasárnap! 
FONTOS VÁLTOZÁS!
Súlyadatküldés 2 HETENTE lesz, 
cm adatküldés pedig 4 hetente (ahogy szokott)!

Csak súlyadatot várunk:
január 20.
február 17.
március 17.
április 14.

Súly és centi adatokat:
február 3.
március 3.
március 31.
április 28. (végső adatküldés)

Aki teheti, ezt írja fel a naptárjába, így biztosan mindig időben és pontosan azt küldi, amit kell!!!

 Eredményhirdetés: május első hétvégéjén!

 2, Versenyre jelentkezés 
 Jelentkezni: santha.timea87@gmail.com –on lehet. 
 Tárgyba kérlek azt írd: NAGY TÉLI-TAVASZI ÁTALAKULÁS 2013 – 6. fogyókúra versenyre JELENTKEZÉS 

 Adatok amiket még kérünk: 
Becenév, kor, magasság (m), induló súly (kg), álomsúly. 

 Kezdeti körfogatok(cm): 
mell (2), derék (4), csípő (5), comb (8), vádli (6), kar (kb. a 2-es jelzés mellvonalában).

Így mérjétek:

 Kérünk még képet is, azt viszont ide kérem: nonoeletmod@gmail.com-ra (csak nekem lesz meg, ez sehova nem kerül fel természetesen!) Két képet kérek, egy teljes alakosat a fogyókúra kezdetén és egyet (ha lehetséges) ugyan abban a ruhában a diéta végén. A versenyre jelentkezés feltétele a kép küldés, anélkül nem érvényes a jelentkezés !!! Csak a képet kérem a nonoeletmod@gmail.com-ra küldeni, minden mást a Timinek (Ő kezeli a táblázatot) a santha.timea87@gmail.com címre kérünk szépen! 

 3, Adatok 
 Táblázatban lesz minden rendszerezve, amiben fel lesz tüntetve: Név (becenév), kor, magasság, induló súly, 2 heti mérlegelés eredmény, álom súly, összesítők... (kezdő-végső táblában és havi rendszerességgel, a cm adatok is.) 

4, Mérlegelő 
 KÉT heti mérlegelő lesz, minden 2. hét végén, vasárnap 20:00 óráig (IDŐPONTOT KÉREM TARTSÁTOK BE!) várjuk az aktuális súly adatokat. Aki eddig az időpontig nem küldi az adatokat, az a 2 heti táblába nem kerül be! FONTOS! Ettől a versenyből nem zárjuk ki, csak abban a táblázatban nem fog szerepelni, de a követezőben, ha időben küld adatot, akkor természetesen bekerül!

   Legkésőbb keddre felkerül a blogra a friss táblázat, mely tartalmazza a friss súlyadatokat, hogy ki mennyit fogyott illetve ki fogyta a legtöbbet! A 2 heti elküldött levélben szerepelnie kell a becenévnek és az aktuális súlynak! Ha egy mód van rá, akkor a Tárgyba legyen beírva az aktuális súly és a becenév, ez fontos lenne a könnyebb rögzítés érdekében. Például: Nonó 62 kg. 

 Havonta kérünk cm adatokat is küldeni! Ugyan úgy tárgyba név és súly illetve a levélben (tartalmában)szerepeljenek már a cm adatok is! !!! Fontos, hogy a versenyt csak az nyerheti meg, aki 2 és 4 heti rendszerességgel (vagyis amikorra ki vannak írva a dátumok)  elküldi az aktuális súly és centiadatait Timinek! Nem zárunk ki senkit a versenyből és természetesen vannak helyzetek amikor a későbbi adatküldést elfogadjuk, de erről időben kérünk tájékoztatást! 

 5, Százalékos arány 
 Nem a leadott kilók száma lesz mérvadó, mindig %-os arányt fogunk nézni, mert úgy korrekt azt gondolom mindenkivel szemben! Különböző kategóriák sem lesznek! 

 6, Korhatár 
 A versenyre 18 év feletti személyek jelentkezhetnek. Mivel nincsenek kötött szabályok, így felelősséget senkiért nem tudok, tudunk vállalni! 

 7, Verseny célja 
 Szeretném, hogy elhiggyétek, képesek vagytok elérni az álmotokat! Le lehet fogyni egészségesen, meglehet szeretni a mozgást. Itt vagyunk és segítünk neked, ha kell erőt adunk, ha kell biztatunk, meghallgatunk! Öröm lesz ez a 4 hónap, nem szenvedés! 

 8, NonóÉletmód- a változás bennünk van Facebook csoport 
 Csatlakozz hozzánk és nap mint nap támogatunk, lelkesítünk, segítünk. Nálunk választ kapsz a kérdéseidre, megtanulsz küzdeni. Nálunk meglátod, hogy egy összetartó csoporttal milyen hihetetlen sikereket és eredményeket lehet elérni! A csoport zárt, csak a tagok látják a bejegyzéseket! Csatlakozz hozzánk! 
 NonóÉletmód csoport - a változás bennünk van 

 9, A módszer 
 Nekem nagy öröm lenne, ha a kalória és szénhidrát számolással fogynátok le, mert tapasztalatból tudom, nagyon jó módszer és egészséges! Semmit nem vontok el magatoktól, nem fogjátok diétának érezni és küszködésnek ezt a három hónapot! Viszont, ha úgy alakul, akár életmódot is tudok váltani és sok újdonsággal ismerkedhettek meg (barnarizs, bulgur, köles, teljeskiőrlésű, durum és tönköly gabonák, természetes édesítők:xilit, olívaolaj, kókuszsír…!) De, ha más módszerrel diétáztok az sem kizáró ok, hisz bármely diétáról is beszélünk, a lényeg a kitartás mindegyiknél! Annyi kérésem lenne, hogy villám, csoda diétákat, ha lehet, kerüljétek el. Mert lehet gyors fogyást ígérnek és fogytok is vele, de amilyen gyorsan lemennek a kilók, olyan gyorsan vissza is jönnek. De ezt ti döntitek el! A 90 napostól, az Update-ig mindent lehet. Az reális fogyás erre a 4 hónapra szerintem: 12-16 kg!

10, Későbbi becsatlakozás 
 Be lehet csatlakozni bárkinek, a 4 hónap alatt, de az új tagnak fel kell vállalnia, hogy a többiekkel szemben hátrányban indul. De a lehetőség adott. 

 11, Nyeremények 
 Nagyon szeretném, ha megint lennénk nyeremények, bár senki nem ezért szeretne lefogyni és nem ez az elsőszámú szempont, de jól esik tudom és megérdemlik a Versenyzők!:) Folyamatban vannak a tárgyalások. Ha esetleg valaki szeretne felajánlást tenni, az keressen meg! 

 12, Kérésem 
 Egyet kérek csak tőletek…ha eldöntöttétek, hogy belevágtok, akkor csináljátok végig, saját magatok miatt! Ne kelljen minden hétfőt úgy kezdeni, hogy diéta, ne kelljen egy életen át különféle buta diétákat, tablettákat kipróbálni és szenvedni. Hidd el, ha egyszer igazán összeszorítod a fogaidat, sikerülni fog. Én tudom…én is ugyan olyan ember vagyok, mint te, ugyan úgy, ahogy nekem sikerült, neked is fog. Csak akard, higgy magadban és TEGYÉL ÉRTE! Én hiszek benned és már most büszke vagyok rád! 

 13, Szólj másoknak is 
 Sokaknak szükségük van a támogatásra! Szólj a Barátnődnek, Családtagjaidnak, Szomszédodnak, hátha Ő is szívesen részt venne a versenyben és szabadulna meg együtt, jókedvűen, egymást segítve a felesleges kilóitól! 

 Köszönet 
 Ezúton is köszönöm Timinek (immár második alkalommal) a segítséget, aki a táblázatot kezeli, rendszerezi és frissíti!:)) Köszönöm, köszönjük szépen mindannyian, hiszen pontosan tudjuk, ez mekkora a munka!

Megjegyzések

  1. De jó Nonó!!Köszönjük a fáradozást!Nagyon tetszik ,hogy csak 2 hetente kell súlyt küldeni!!Így nem fogok rágörcsölni és jövök én is:):).)2013-as naptáramba feljegyzeteltem mindent,bejelöltem a dátumokat és jelöltem a napokat is,mikor mi re kell figyelnem:)Várom az indulást!És kalória számlálás lesz:)Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szupeeeeeeeeeer :))) Végre én is belevágok újra :) Nyárra újra bomba formában leszek, sikerülni fog :)))

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Újként de csatlakozom, hátha én is meg tudom valósítani az álmomat!!! :) Nyárig a célt el kell érni!!!

    VálaszTörlés
  4. Dusika örülök neked szívből.:)) Kemény Harcos vagy, menni fog.:)

    Bellykém a régi szép idők, csodaszép Anyuci vagy, de még szebb leszel.:)

    Betty nagyon örülök neked, biztos vagyok benne, hogy eléred az álmodat!:)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Azt hiszem végre már én is belevágok. Vettem egy vibrációs trénert karácsony előtt egy nappal, imádom, mellette kalóriát számolnék, és remélem meghozza ez a párosítást idővel az erőt ahhoz, hogy tornázzak is...
    Puszi Nektek

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szuper! Hihetetlenül ösztönző egy ilyen verseny. Most melyik lesz a kezdősúly? Mármint a jelentkezési, vagy az első súlyadat küldés? Mert úgy emlékszem ebből akadt egy kis vita legutóbb...

    VálaszTörlés
  7. A kezdősúly az első súly, az induló...ezért lehet csak 4-5 jelentkezni és nem hetekkel korábban!:)

    VálaszTörlés
  8. Én is új vagyok, és úgy döntöttem, belevágok... :) Személy szerint a ch számolásban hiszek, motiválni engem inkább a mozgásban kell... Feljegyeztem mindent, és nagyon izgulok, hogy fog sikerülni... :)

    VálaszTörlés
  9. új vagyok itt. én is belekezdek :) már alig várom, hogy holnap regisztrálhassak :) :)

    VálaszTörlés
  10. Szai Nano lene egy kérdésem ha ennek a csoportnak vége nem indul e uj? mert én tul késön találtam rá erre az oldalra

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény