Piskóta tekercs Nonó módra

Egy süti, amit szerintem a legtöbb ember szeret, mi is.:)))

A legegyszerűbb az összes közül csak két dologra kell figyelni...tepsi méret (nagy) és melegen feltekerni!

Hozzávalók:

Piskótához:
5 tojás
5 evk. xilit vagy eritrit
5 evk. tönköly fehérliszt
(vagy DW 50% ch liszt, zabpehelyliszt)

kb. 5 evk. diabetikus lekvár (bármilyen)

(4 tojásos piskóta is elég hozzá, akkor jobban az értékek is!)

A piskótát elkészítem. Én egy tálban szoktam, Anyukámtól így tanultam, mindig szépen feljön, tökéletes lesz. A fehérjét kemény habbá verem, abba bele az édesítő, sárgája és a robotgépet 1-es fokozatra téve, lassan adagolom hozzá a lisztet. Ezt 190 fokon előmelegített sütőben, NAGY tepsibe (sütőpapír) teszem (nem kell vastag piskóta) és 10 percet sütöm. 
Majd még MELEGEN lehúzom róla a sütőpapírt, megkenem a lekvárral és feltekerem, így hagyom kihűlni. Így nem törik meg a piskóta.:)

Isteni finom lett, három darabot ettem tízóraira (jó a lányok is ettek 1-1 falatot) aztán eltettem.:) Ne is legyen szem előtt.:)



Kiszámoltam a kcal értékét is. 
Összesen: 895,3 kcal, nekem 20 szelet lett. 
Így egy szelet 44,7 kcal. 

Jó étvágyat hozzá!

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény