Elkezdtem a futást!

Már alig vártam, hogy meggyógyuljak és hogy jó idő legyen.:D

Amica tornázott, én beöltöztem és nekivágtam. Rajtam kívül volt kint a pályán még két Anyunka, akinek a Gyereke szintén bent tornázott, az egyik régi futó, a másik hasonló edzésterv közepénél tart, mint, amit én csinálok.:)

Észrevételek...csak én melegítettem és nyújtottam...és olyan fura volt, pedig szerintem nagyon fontos!

Úgy kezdtem a tervet, hogy 1 perc futás, 1 perc séta (ez a második futás, úgy éreztem innen vágok bele, ezután már tartom a tervet!) Az első 1 perc futás simán ment, kb. a 4-6 kör éreztem, de utána túllendültem és már kezdett jól esni.

Végül, 24 perc lett, 1 perc futás, 1 perc séta ( gyors gyaloglás) 12-szer, 3,2 km!:) Ennek nagyon örültem. Megnéztem, 6-10 km/óra között futottam, átlag 8-al.:)

200 kcal égettem el és 138 volt az átlag pulzusom.:) Ennek is nagyon örülök, hogy nem repült el a pulzus!:)

Az utolsó kört meghúztam!!! Csuda klassz volt.:)

Ma erősítek, holnap dupla Alakformáló órát tartok és pénteken megint futok: 4x: 2p futás, 3p séta, ez ugye ez 20 perc futás lesz, de már két percig futok...alig várom, hogy egybe le tudjak futni 5-10 percet úgy, hogy nem kapkodom a levegőt.

Hozzáteszem tegnap egyszer nem volt légszomjam, 
jól esett, nagyon jól.:)

Mikor végeztem, sétáltam még egy kört majd:
32 széles guggolás
32 megtartottam
32 váltott lábú kitörés hátra
32 csípőszéles guggolás
32 megtartottam
32 teljes vádli gyakorlat
8 rendes fekvőtámasz (nem sok, de majd javítok rajta.:))
32 megtartott fekvő statikusan, de tenyértámasszal

Ezután nyújtottam le.:) Összesen 40 percet mozogtam!

Mindig szeretnék a futás után,
egy kis comb, vádli, popsi erősítést csinálni.

Tudjátok mi volt  a legjobb? Hogy a hosszú tél, bezártság után, éreztem a fű illatát és a természetben mozogni, az azért semmivel nem vetekedhet!:)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény