Két szuper receptet is kipróbáltam a hétvégén.:)

Az egyik Kláritól kaptam, miszerint slim kenyérből csinált bundás kenyeret melyet teflon sütőben sütött meg, amit vékonyan olajozott csak ki. Így nem tocsogott, nem volt olajszag. Megcsináltam pénteken reggelire és imádta a család.:)

Bundázott slim kenyér:
7 szelet slim kenyeret csináltam,
2 tojást használtam hozzá,
1 dl tejet,
pici sót
1 evk. olívaolajat összesen a kenéshez.

Így, egy bundázott slim kenyér 74,5 kcal lett, ebből kettő, teával, kitűnő reggeli, laktató és egészséges!:)

A másik pedig ami a csoportba kering: Pupusas 
(linkre kattintva elérhető az oldal!)
Én ebédre készítettem ma el...valami isteni. Kicsit pita tésztára hajaz az íze, enyhén fokhagymás.:)

Persze Nonosítva: tönköly fehérliszttel, olívaolajjal és tölteléknek: tejföl, fokhagyma, sajt és sonka került bele.:) 
Szívből ajánlom.:)

Képek a mi Zsebünk-ről....Amival így neveztük el. Elmoban is készítettek zsebet, az is így nézett ki.:)





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény