2013. július 26., péntek

Nővérkém...

Mindig azt mondom, mondhatok én vagy bárki bármit, amíg benned nem érik meg egy igazi, tudatos elhatározás, addig minden hiábvaló. De ha megérik, akkor már hidd el, senki nem veheti el tőled a sikert...mert a siker garantált, ha megfelelő az étkezésed (nem eszel alapanyagcsere alatt, eszel mindent, ami fontos, tudatos vagy) és mozogsz rendszeresen. De nagyon fontos, hogy a célod eléréséhez megfelelő mozgást végezd.:)

Nővérkém megkért segítsek neki és én boldogan teszem. Mert egy csodaszép Nő és szeretne egészséges testben élni még nagyon sokáig. Ehhez az ő igazi elhatározása kellett, ami mostanra érett meg.

Ritussal voltunk a LillaFitt-be, ahol csinált neki Lilla egy állapotfelmérést. Az adatok nem hiszem, hogy fontosak, a lényeg, hogy a cél: egy év alatt 30 kg-t leadni, a testzsír és izomarányt normál tartományba hozni. Ehhez átbeszéltük az étkezést, ami fontos, hogy Ritus nagyon alapanyagcsere alatt evett, most megfelelő az étkezése, ez számára 1800 kcal körül jön ki.

És a mozgás. Azt most én "biztosítom neki" mint egy személyi edző.:)))

Hétfőn: NonóFitnesz zsírégető torna
Kedd vagy szerda: gyaloglás megfelelő pulzuson, 
ami neki (120-130, bemértük Lillával)
Szerda: hullámágy, nyirokmasszázs LillaFitt-ben
Csütörtök: NonóFitnesz Alakformáló óra
Péntek: hullámágy, nyirokmasszázs LillaFitt-ben
Szombat: gyaloglás megfelelő pulzussal
Vasárnap: pihenő

Így néz ki egy hete...van benne 4 mozgás, ami bőven elég, főleg, hogy ebből 3 zsírégető/cardió. A gyaloglást megpróbáljuk mindig reggel, mert ugye éhgyomorra a legjobb az aerob edzés. Ezt egészítik ki a testkezelések, hogy a bőre is megfelelően kövesse a fogyást illetve a hulllámágy szépen megindítja a fogyást a nyirokmasszírral, jobb lesz az anyagcsere, távoznak a méreganyagok.:)

BÜSZKE VAGYOK A NŐVÉRKÉMRE...hiszek benne, tudom, hogy le tud lassan, de egészségesen és tartósan fogyni. Mert ha a sport újra az élete része lesz, akkor ha eléri a kívánt súlyt (80 kg), mozgással és odafigyeléssel meg fogja tudni tartani!:)

Mai első gyaloglásunk:
45 perc, 4,1 km, tartva a pulzust. Ritus elfáradt, szakadt róla a víz, de nem kapkodott levegő után, jól érezte magát utána. Megkapta azt, ami szerintem nagyon fontos, a mozgás örömét, abból a sok energiát és meglátta, hogy nem kell minden edzés alkalmával meghalni, csak megfelelően kell terhelni!

A cél 50-60 perc gyaloglás alkalmanként!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése