Pancika névnapi tortája.:)

Bizony ma van Pancika Névnapja, mert Ő valójában Anna, csak senki nem szólítja így.:)

Finom és egyszerű tortát készítettem, light-osat, mert Pnacika nem nagy édesség evő, inkább a Felnőttek szeretik nálunk a finomságokat, nekünk pedig nem árt vigyázni.:)

Gyümölcstorta készült.:)

Hozzávalók:
4 tojásos piskóta:
4 tojás
4 evk. eritrit
4 evk. Bio Graham búzaliszt

Puding:
vanília pudingpor
3,5 dl tej
3 evk. eritrit a pudinghoz is
pici vanília aroma

Díszítéshez:
1 banán
1 őszibarack
egy marék mandula (szeletelt)

Én nagyon egyszerűen készítem mindig a piskótát, egy tálba teszem, semmi sütőport és a többi, mégis mindig gyönyörű magas és finom. A fehérjét kemény habbá verem, bele az édesítőszer, majd a sárgája vissza és a liszt...mindezt szilikonformában előmelegített sütőben 18 perc alatt, 190 fokon megsütöttem.:)

Ameddig sül a piskóta, addig megcsináltam a vanília pudingot, persze ez bármilyen ízű lehet. Egy csomagot, most 3,5 dl tejjel, aromával és eritrittel készítettem el.

Mikor a piskóta elkészült kifordítottam a szilikon formából, ráöntöttem a pudingot, majd rákarikáztam és szeleteltem a gyümölcsöket és megszórtam mandulával. Én zselét nem szoktam tenni rá, nem szeretjük!

Ennyi az egész...hamar kész és bizony már el is fogyott.:)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény