Kakaós túró fánk és újabb adag ck.mentes csoki

Bizony, ma is ügyeskedtem, hogy ne maradjon a család finomságok nélkül, de közben mégse legyünk nagyon rosszak. Készítettem túrófánkot sütőben, de belefogattam egy kis kakaóporba is, nehogy már ne legyen még finomabb és egy utánpótlás csokoládét is.:)

Hozzávalók: 
25 dkg zsírszegény túró 
20 dkg tönkölyfehér liszt
5 dkg darált zabpehely 
(vagy zabpehelyliszt)
50 ml 1,5%-os tej 
2 evk. kókuszzsír
10 dkg eritrit 
fél cs. sütőpor 

Forgatáshoz: 2 evk. eritrit (darálva), 1 evk. natúr kakaópor 

Elkészítés: Robotgéppel a túrót és az eritritet (vagy bármilyen édesítőszert) összekeverjük, majd hozzáadjuk a tejet és a kókuszzsírt. Ezután beledolgozzuk a sütőporral elkevert liszteket. Kis gobócra szedjük a tésztát (nekem egy gombóc 34-35 g lett), az eritrites kakaóporba forgatjuk, majd középen benyomjuk, így lesz fánk formája. Sütőpapírral bélelt tepsibe helyezzük a fánkocskákat. Előmelegített sütőbe 170 fokon 20 percig, majd 200 fokon még 5 percog sütjük.  Szerettem volna, ha kívül picit ropogósabb lesz.

Összesen: 1335 kcal/ 187g ch/ 32g zsír
Nekem 18 darab lett. 
Egy fánk: 74,16 kcal/ 10,3g ch/ 1,7g zsír

Reggelire, tízórai vagy uzsonnára szerintem kiváló.:)

------------------------------------------------------------------------------

CSOKOLÁDÉ újratöltve!:)

Ezt az alap csokoládét: CSOKI egészítettem, ki úgy, hogy:
- tettem bele pici rumaromát, 
- mandula helyett: a tetejére kókuszreszeléket tettem
- alul pedig zabpehely van rajta.
ISTENI!!!:) Tényleg annyi féle lehetőség van a variációkra.:)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény