Sajtos és pizzás mini csigák

Ezt szerettem volna megsütni Amica Névnapjára, de volt sajtos pogácsa Anyósomtól, annyit meg fölöslegesnek véltem, így nem készítettem el...eddig.:)

De tegnap szépen begyúrtam, aludt egyet a hűtőben és ma íme...

Eredeti recept természetesen Barbitól: Ropogós sajtos csigák 

Nonósítva pedig...



Hozzávalók:
Tészta:
25 dkg tökölyfehérliszt 
10 dkg kókuszzsír
1 dl tejföl 
1 tk. só
1/2 cs. sütőpor

Kenéshez: 
1 tk. kókuszzsír
1 evk. pizzakrém
73 g reszelt trappista sajt

A tésztához valókat összegyúrjuk, 2 felé osztjuk. Kinyújtjuk téglalap alakúra mind a kettőt. Az egyik lapot megkenjük pizzakrémmel és megszórjuk kb. 30 g sajttal. A másik lapot megkenjük kókuszzsírral és úgy szórjuk rá a maradék sajtot. Feltekerjük szorosan, majd folpackba tekerve tegyük a hűtőbe egy éjszakára. Másnap 3-5 mm vastagságú szeleteket vágunk és sütőpapiros lemezre sorakoztatjuk őket. Előmelegített sütőben 180 fokon kb. 18 perc alatt arany színűre sütjük.

Összesen: 1972 kcal/ 182g ch/ 113g zsír
Nekem 18 pizzás és 20 db sajtos lett.
(a nagyon kicsi széleket kettőnek számoltam)
Összesen: 38 csigusz.:)
Egy csiga: 51,8 kcal/ 4,8g ch/ 2,9g zsír

Nagyon finom kis party falatok, egy szülinapra vagy bármilyen rendezvényre szívből ajánlom.:) Nassolni is jobb mint a fehérlisztes, olajos, mű pogácsákat vagy ropikat!:)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény