Verseny állása, az első súlyadatok megadás után...

A 275 jelentkezőből 222 küldött adatot. Háááát, az első adatküldésél, azért még a 95-98% szokott adatot küldeni, kicsit szomorú vagyok, hogy már most nem írtátok be páran!:(

 Ők összesen 287,2kg-t fogytak... Ehhez viszont szívből gratulálok!:)

Legtöbbet fogytak kg-ban: NutellásPalacsinta (5.1kg), csakazértis (5kg), dittie (5kg), Kate0817 (5kg), xmircsaka (5kg). 
Százalékosan a legtöbbet fogytak: NutellásPalacsinta (7.43%), Ani77 (5.97%), Kriszta (5.8%), dittie (5.73%), Jeby (5.71%).

Büszke vagyok rátok Lányok, csak így tovább.:)) Most lassulni fog, mert 2 hét alatt 5 kg, az lehet a hirtelen étel elvonás vagy csökkentés (fehérlisztes dolgok, cukor...stb), több mozgás miatt, illetve a víz is lemegy (nem eszünk olyan termékeket és sok sót). De az a jó, ha lassul a fogyás, mert ezután megy majd zsírból a fogyás és lesz tartós!:)

Mindent bele Lányok, nem könnyű az eleje...én tudom. Végig csináltam majdnem egy évig, most pedig szintén diétán vagyok és ez sem egyszerű. De éppen ezért tudom, hogy minden fejben dől el, ha igazán akarod akkor végig csinálod!!!:)









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény