Fájó szívvel búcsúztam...

Nehéz írnom, nehéz ez a nap.
 De tudom, sokaknak fontos Adri, ezért és az emléke előtt tisztelegve is, írok róla.



Ma eltemettünk egy fiatal, 32 édesanyát, aki egy 3 hónapos Kislányt hagyott maga után. Felfoghatatlan még mindig, nem lehet megérteni és elfogadni. A pap ma azt mondta, ne is akarjuk, csak mindig legyen hitünk! Ilyenkor azonban olyan nehéz...hinni...amikor ilyen igazságtalan az élet.:(

Fehér csokrot vittem, és azzal búcsúztam én és a NonóÉletmód csoport....:( Az egyik csokron ezt olvastam. "Csak azok halnak meg, akiket elfelejtenek!" Ez így van...mi Adrit soha nem feledjük el. Mindig ott lesz velünk minden futóversenyen, minden buliban és mindig...

Most vasárnap a 10 km-t Adrinak futom, mert a Vivicitta-n azt mondta, biztosan, tudja, hogy sikerülni fog nekem és hisz bennem. Úgy volt Ő is részt vesz majd....és ott is lesz, ott lesznek velem Judittal!

Emléked örökké szívünkben őrizzük!

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény