Egy kis boci süti...

Nagyon régen ettem ilyen sütit...imádom a kakaós piskóta jellegű sütiket és túrót is. Így nálam tudtam, hogy nyerő lesz, de végül a gyerekeknek is nagyon ízlett!:) Amica sikeres vizsgájára készült egyébként...mert ma az én NAGYLÁNYOM NARANCSSÁRGA ÖVES KARATÉS LETT!


Innen van a recept: KATT

Nagyon tetszett, hogy mérleg nélkül, evőkanállal, simán ki tudtam mérni az alapanyagokat. Persze Nonosítva, hozzáadott cukor nélkül és nem fehérlisztből, illetve volt, amiből kevesebb elég volt.!

Hozzávalók:
Tészta:
1 tojás
1/2 tk. szódabikarbóna
10 evk. olívaolaj
14 csapott evk. teljeskiőrlésű tönkölyliszt
9 csapott evk. xilit
15 evk. tej
2 evk. natúr kakaópor

Túrós keverék:
25 dkg zsírszegény túró
1 tojás
1 evk. tönköly búzadara
3 evk. xilit

A tésztának valókat összekevertem és sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem. Utána a túrós masszát kikevertem és evőkanállal rákanalaztam foltokba a tésztára. Ezután előmelegített sütőben 180 fokon 40 percet sütöttem. Gusztusos és mennyei.:))

10 evk. olívaolaj nem kevés, tudom, de így lesz a tészta finom, könnyű és nem fog morzsálódni!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény