Olvasgattam...


Dr. Tóth egy számomra kedves mondata:

"Ha Te meg akarsz tanulni, olaszul, akkor megtanulsz, mert akarod. Ha le akarsz fogyni, akkor lefogysz, mert azt is akarod!! Minden fejben dől el!!"

 Mondta azt is, hogy a 90 napos diétát azért nem tartja jónak, mert rövid a 90 nap és nem mindenkinél helyes , hogy délig csak gyümölcsöt eszik, illetve az Atkinssel sem értett egyet, mert szerinte nem lehet utána egy életen át tartani. Ő például mindent eszik a csülöktől, a zabig...de mindent mértékkel fogyaszt. 

A másik amire rácsodálkoztam, az a gyomorgyűrű dolog. Sok híresség fogyott már így le 130 kg-ról, akár 70-re, de elmesélték, nem ihatnak szénsavasat, péppé kell ráégni teljesen az ételt, ha étterembe mennek, mindig wc közekébe kell üljenek.:( 

 Egyik nap olvastam, hogy Szulák Andrea évek óta árammal fogy!!! Nézem, nézem és nem értem...félelmetes dolgok ezek szerintem. Az emberek fejében van sajnos a baj. 

 Higgyétek el napi 1400-1500 kalória, nagyjából 150 g ch (van akinek több is kell) odafigyelés, tudatosság, zöldség, gyümölcs, tojás, tejtermék, friss húsok, megfelelő lisztekből pékárú, tészta, minőségi köretek (barnarizs, bulgur...) rendszeres mozgás és ott a sikered! Mindenféle pénzkidobás és félelmetes kaland nélkül!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény