Csodálatos fotózáson jártam...

...egy csodálatos embernél.:) Nagyon jól érzetem magam és nagyon tetszenek a képek is, amik készültek. Szívből ajánlom mindenkinek Lizát.:)

"Szerencsésnek vallom magam, mert azt csinálhatom, amiről már kislány koromban is álmodtam. Több,mint 20 éve sminkelem magam, de hogy mit jelent az: "professzionális smink", Lukéj Gabi és Gáspár Viki és Sipos Zita , Magyarország legjobb divatsminkesei tanították meg nekem. Óráról órára fedeztem fel, hogy mennyi titok és lehetőség rejlik egy női arcban, amit egyszerűen, speciális sminkszerekkel elő lehet csalogatni, ki lehet hangsúlyozni Vendégeim egyediségét, előnyeit és természetes szépségét. 

A szépség titka a magabiztosság, önbizalom és a saját személyes varázsod. A magabiztossághoz pedig elengedhetetlen egy jó smink. Ehhez próbálok segítséget nyújtani. Nem fontos hány éves vagy. Ha egy szép smink ragyogóvá teszi a szemedet és egészségesen hamvassá a bőrödet, Naprakész vagyok az aktuális szépségtrendekből és technikákból. Kizárólag márkás, kiváló minőségű sminkeszközökkel dolgozom, a színek és anyagok széles választékát használom minden bőrtípusra és bőrtónusra. Hidd el meg fogsz lepődni, hogy milyen szépségek rejlenek Benned! 

Próbáld ki, mit jelent a kezeim között a legtöbbet kihozni Magadból, kihangsúlyozni a saját természetes szépségedet, túlzásoktól mentesen. Remélem, hamarosan személyesen is találkozunk!

Az általam készített képeken minden Hölgy a természetes szépségében tündököl,soha senkit nem változtatok át retusálással!!! A RETUSÁLÁS BŐRFINOMÍTÁST JELENT,NEM ALAKKORREKCIÓT!!! Bejelentkezés: 30/422-5752"

És a képek...









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény