Állandó “munka”…

Vannak szerencsések, de sokunknak egy életen át “feladat”, hogy “jól nézzünk ki”!

Mindig azt mondom a legfontosabb az egészség. Ezért a mostani helyzetben, vagyis az elmúlt 2 évben megtanultuk egy életre. De azért lássuk be nem csak azért diétázunk és mozgunk, hanem igenis számít az is, hogy nézünk ki.

És ezzel szerintem nincs is baj. Engem azért is zavart az a 72-73 kg, mert a szakmám miatt (sem) nem tehetem meg hogy 7 kg súlyfelesleg legyen rajtam, hiába a Covid, a karantén, digitális oktatás, 3 gyerek, háztartás, munka vagy bármi. Példát kell mutatnom. Vannak nehéz időszakok, évek. Számunkra 2021 a Covid nélkül is elég kemény év volt, jó lesz már a végére érni.

De akkor is fontos, hogy az ember adjon magára és dolgozzon meg azért, amit szeretne. Szeptember kezdtem a diéta…lassan december. Nem pörögtek gyorsan a kilók. Ha azt nézem 25 évesen 10 hónap alatt ment le 40❗️, most eddig 2,5 hónap alatt 6 kg (majdnem 7). Tény nem mindegy hogy 100 kg indul az ember vagy 72 és az sem hány éves.

Az ideális is mindenkinek más és más. Én 172 cm vagyok, van aki ehhez 58 kg és tökéletes, én 64-65 kg alá már nem mennek sem a bőröm miatt, sem pedig azért mert akkor felül már nagyon picike vagyok, popsim pedig jól tudom lenne 60 kilóval is!😁

Mindenki találja meg azt a súlyt ahol jól érzi magát, boldog, elégedett, fel tud öltözni úgy ahogy ő szeret, el mer menni egy strandra, stb. Meg lehet csinálni, csak fejben el kell dönteni!💙

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény