Hello december….


Ha december akkor Mikulás🎅🏻…majd karácsony 🎄…Imádom a karácsonyt, és gondolom ezzel nem vagyok egyedül. Viszont egy nagy igazságot ne felejts el:

“Diétázni nem Karácsony és Szilveszter között kell, hanem Szilveszter és Karácsony között!”


Nagyon helyes!!! De addig azért még van pár hetünk és annak is megvan a módja, hogy ne hízzunk 2-3 kg pár nap alatt.

❗️Mire is gondolok?!?!

Például, hogy lehet enni, de mértékkel. Aki idáig diétázott (most is) velem úgy is össze van húzódva a gyomrunk, nem is szabad hirtelen mindent mindennel és főleg nem nagy mennyiségben megenni. Senkit nem fogsz megbántani azzal, ha csak 1-2 kanállal szedsz magadnak, azzal viszont igen ha nem eszel belőle. Én úgy gondolom azt nem is kell, nem is szabad. Karácsonykor igenis együnk finomakat, de tényleg módjával!☝🏻

A másik a mozgás…bizony, mert hol van az leírva, hogy karácsonykor nem lehet tornázni? Én mindig szoktam. Adott hetet megnézem, azon a héten már nem szoktam órákat tartani. De heti 4 edzés meg kell, hogy legyen (nekem úgy kell, mint a levegő) és sokszor jön úgy ki, hogy 25-én van benne egy edzés. Senkit nem szoktam zavarni vele, nekem viszont jól esik. Már azzal sokat teszel magadért, ha elmész és sétálsz vagyis inkább gyalogolsz 1 órát!☝🏻

Holnap írok nektek pár recept ötletet…😍

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény