Szombaton volt 2 hónapja…

 … hogy együtt belevágtunk.

Te hogy állsz?🤩

Nem olyan egyszerű ez ez a diéta dolog, igaz?!?! Mennyivel könnyebb felszedni 2-3 kilót, mint leadni. Persze nem vagyunk egyformák, van akinek felszedni nehéz…

Nekem eddig 6 kg ment le.  Ami a lényeg, hogy csináltam, nem adtam fel, pedig volt bőven olyan helyezet, amikor lehetett volna. De úgy voltam vele csinálom, mert záros határidőn belül el szeretném érni a célomat. 

Haladok szépen, még egy kis izomfejlesztés és zsírból fogyás a cél, ha a számokat nézzük nagyjából ez még olyan 2-3 kiló

Nem megy gyorsan, minden kilóért meg kell küzdeni már “ebben a korban” is, de nem számít. Adtam magamnak időt…másképpen nem lehet, eredmény nincs egyik napról a másikra…

Egy biztos…csak az edzés nagyon kevés, az étkezés a legfontosabb. Muszáj a konyhában rendbe tenni a dolgokat, különben nem működik a rendszer.💙

Megjegyzések

  1. Gratulálok nagyon látványos :-) megnéztem milyen ételeket ettél, levest nem is szoktál enni? A rizs hús zöldség kombót Én nem tudom ennyi ideig enni
    Szerinted a tartalmasabb levesek (bab lencse ragu) vagy főzelékek helyette jó lehet? Vagy heti 1-2 szer mondjuk durum vagy tk. tészta, édesburgonya? ha mondjuk az 1300 kalória és a 130ch tartva van mellette?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!;) Ritkán eszem levest. A huvelyesek jók, levesek is jó választások. Én szeretem a hús zoldseg kombit, hizza bulgur, köles, basamati rizst szoktam. Durum teszta diéta alatt talán 1-2 ettem, de különben ha nem diéta csinálok szoktam. Család is az eszi nálunk.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény