Finisbe értünk…

Bizony bizony ideért a Karácsony…🎄

Nekem a cél 5, de inkább 7kg fogyás volt, ezt jelentem: teljesítettem!🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Hála nektek, mert nagyon sokat segített, mint ahogyan anno az is, hogy vezettem a blogot. Tény akkor nem 7 kg szabadultam meg, hanem 40…de most ez sem volt olyan könnyű. Tudod mindig az a nehéz amiben éppen benne vagy.


Amit sajnálok, hogy nem tudtam napi szinten vezetni az étkezésemet. Egyszerűen nem jutott rá idő.  Állandó mozgásban vagyok, gyerekek, edzés, háztartás…nem kell sorolnom…egyszerűen nem volt időm, max néha fényképezni mit eszek. De remélem azért számotokra hasznos tartalmak voltak mindig.

Fogom folytatni az írást, de lehet nem napi szinten, de fogok írni. Szeretem, és a sok visszajelzés azt mutatja, hogy ti is.

Remélem ti is vagy szépen haladtok a céljaitok felé vagy el is értétek azt. Én most is azt mondom minden fejben dől el és a mozgás kevés, a megfelelő étkezés és a megfelelő mennyiségű víz fogyasztás a döntő. 

Én az elmúlt években 67-68 kg voltam, most 65 vagyok es szeretném ezt szépen tartani és még tovább formálódni! Nekem most ez a következő cél!💙


Megjegyzések

  1. Csoda ügyi vagy :-) Jó is lenne ha folytatnád az írást vagyunk gondolom még páran akiknek menni kell tovább :-) Köszi mindent, eddig is.:-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény